Sjuker!

Har inte vart i skolan idag. Jag vaknade upp i morse med 39 graders feber! Jag fattar ite hur det kan komma så fort. Scorett ringde nyss och frågade om jag kunde jobba imorgon och på fredag, det är så typiskt att jag ska bli sjuk när jag får jobba. Men får hoppas att jag mår bättre imorgon, då kanske jag kan jobba på kvällen.

I söndags åkte jag Robin, Cecilia och Simon till Strängnäs för att gå på någon grillfest som Bobbie (Robins bror) hade sagt att vi skulle komma på. Men när vi kommer dit så blir det inget av det , utan vi får sitta i hans lilla torp och inte göra ett skit! Medans han gick iväg till sin flickvän, haha!

Nu ska jag lägga mig och vila lite grann, blir helt snurrig av att sitta vid datorn.

Take care!


K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback