Home sweet home.

Nu är jag hemma från Lofsdalen, det har varit riktigt roligt. Har åkt snowoard nästan alla dagar men det var inte så fint väder, det snöade jättemycket tre dagar i rad så det blev inte så många åk de dagarna. Jag följde med och åkte skoter en dag. Vi åkte upp till våffelstugan och åt, det var jättemysigt.
Jag är förövrigt riktigt trött efter den långa bilresan som varade i 8 timmar.. Men det var skönt att komma hem, saknade min lilla vovve och såklart resten av min familj.
Sen är det ju skola på måndag, jag orkar verkligen inte!! Det har varit riktigt skönt att slippa den i 5 veckor nu. Har lite att plugga som jag skulle ha gjort under praktiken, vilket jag inte gjorde..
Nu ska jag gå och gosa med Tarran som ligger häroch snarkar. Godnatt!




K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback