Spökbacken

I går hade vi friluftsdag, jag behövde inte komma till praktiken så jag följde med till Spökbacken. Det var riktigt roligt!









På lördag bär det av mot Lofsdalen med Robin och hans famlij, det ska bli skoj. Har dessvärre gjort illa mitt ben idag på träningen. Vi spelade match och min tränare råkade knäa mig i vaden, kan knappt gå.. Men man får hoppas att det går över så fort som möjligt.


Imorgon är det min sista dag på praktiken, det känns jättetråkigt för det har varit riktigt roligt. Hoppas på att få jobb där i sommar. Nej nu måste jag packa klart mina saker.

Take care!


K.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hallåsan!

Jag gillar att följa andras bloggar, de ger mig inspiration! Och jag gillar även att inspirera, och det hoppas jag även att jag gör med min blogg! Jag skulle tycka det var kul om vi följde varandra på bloglovin? Om du vill det kan du skriva en kommentar hos mig så fort du lagt till mig - så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren! Ha en underbar alla hjärtans dag!

2009-02-13 @ 23:52:55
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Bea

Härliga bilder :D

2009-02-19 @ 15:07:26
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback