Löördag

Nu sitter jag hemma hos Robin och har precis sagt hejdå åt hans pappa och hans fru och barn. Dom har varit här och firat honom.

Idag har mamma och jag varit i Marieberg och handlat. Jag hittade massa kläder på Gina tricot, det var jättemycket rea! Då blir jag glad. Lägger ut bilder på kläderna imorgon eller något. Vi gick också in en sväng på Ikea och handlade tv-bänk och hyllor till vardagsrummet.

Ikväll ska jag nog in till stan med Cecilia och några till, ska förmodligen till Felix med Robin och hans kompisar, men får se hur det blir med den saken. Nu ska jag gå och vara social och sätta mig vid bordet och prata lite med gästerna.

Take care!


K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback