Onsdag

Nu sitter jag här och ska snart till praktiken, börjar 12 idag och slutar 20.. Imorgon fyller Robin 20 och jag har inte köpt något till honom, jag får panik. Jag har inte en aning om vad han vill ha, och det vet inte han heller. Det är så himla svårt, han säger att jag kan köpa kalsonger och strumpor, hur kul är det? Man vill ju köpa något speciellt som man kommer ihåg. Han ska ju firas på lördag så mamma och jag kanske tar en sväng till Maríeberg och kollar om jag hittar någonting där.
Nu måste jag fixa håret och se om det finns någon mat till en matlåda.

Take care!


K.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej sötnos! Ska vi prenumerera på varandras bloggar via bloglovin? (: <3

2009-01-28 @ 20:19:13
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback