Fredag

Jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag men har inte orkat. Min födelsedag var riktig lyckad. Fick massa fina presenter, lägger upp bilder senare :) På kvällen åkte vi in till stan. Vi var först några stycken hemma hos Anna, sedan gick vi ner till Harrys! Det var jättekul!
Nu ska jag snart göra iordning mig för att gå på Robins lillasysters skolavslutning. Men vad är det för väder? Regnet öser ner, usch! Hoppas det inte är likadant imorgon för då har vi skolavslutning och jag ska ha kjol på mig, då får det inte vara kallt!
Nu ska jag lägga in bilder på mina presenter så ni får se vad jag fick! :)


K.

Kommentarer
Postat av: DesignByMilly♥

Hejsan. tittar in..



Ha en trevlig fredagskväll!



Kram Milly

2009-06-12 @ 20:29:32
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback