5 mars

Var ute och gick med Tarzan idag, vi gick ganska långt. Lite skönt med frisk luft. Men i alla fall, när vi går där på gärdet så ser jag hur Tarzan står och sniffar som en tok på någonting, jag går fram och kollar vad det är. Jag ser röd/orange och vit päls och blod. Sen ser jag en halv käke med huggtänder!! Jag antar att det var en räv, men fan vad äckligt det såg ut. Jag undrar vad som kan ha hänt med räven, den kanske hade varit sjuk och dött, sen kanske massa fåglar åt på den eller något, ingen aning.

Imorgon ska vi spela Rockbandy här i Vingåker.. Mitt fotbollslag har dragit ihop tre lag som ska vara med, vi ska försöka ragga spelare till vårat fotbollslag, vi ska marknadsföra oss lite.. Pappa och Arne ska också vara med och spela. De ska ha peruk på sig och pappa ska låna mormors bh, haha! Nej men får se hur det blir, det blir säkert roligt. Nu måste jag ta något att äta, har nyss tränat.


Take care



K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback