Lördag

Kvällen blev väldigt lyckad, vi var först hemma hos Stephanie och Jessika. Senare gick vi ner till Starlight där Mattias hade 18-årsfest. Jag och Felicia fick inte komma in först eftersom vi hade glömt våra leg hemma men som tur var så kom Ellen med dem lite senare. Vi fick stå och frysa utanför i mer än en timme! När vi väl kom in så var det skitkul och det var sjukt mycket folk.
När klockan slog ett så var vi tvungna att hämta ut våra jackor i garderoben eftersom våran buss skulle gå halv två. Det var en jättelång kö och alla stog och trängdes. Jag fick stå där och vänta jättelänge men fick till slut tag på min jacka, då hade bussen redan gått.. När jag står utanför och letar efter Robin så ser jag att Ellen kommer utspringandes gråtandes med en handduk runt handen. Hon hade skurit sig på sin klack som hade gått sönder under kvällens gång. Jag och Robin följde med Ellen till akuten. Hon fick sy 5 stygn! Det såg riktigt äckligt ut!
Jag och Robin fick ta en taxi hem, vi kom hem ungefär vid halv 4! Och jag skulle upp och spela match dagen efter. Jag var skapligt seg i morse. Matchen gick väl sådär, kom hem med en lårkaka i alla fall!

Här har ni Ellens fina finger!


K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback