15.17

Kom hem från skolan för en stund sen. Vi gjorde inte ett skit på lektionen, kändes lite ovärt att åka in på den då. När vi hade slutat gick jag och Ludwig ner till Belle Shoes, jag hittade ett par jättefina skor. Ska nog köpa dom imorgon om jag och mamma åker in. Dom hade jättemånga fina pumps men jag kan dessvärre inte gå i sådana skor eftersom jag har så små fötter och då glappar det i hälen hela tiden. Lite surt!
Det är jättefint väder ute, ska nog ta på mig bikinin och lägga mig och sola lite.



Jag har bestämt mig. Jag ska bli blond, ska iaf ha slingor !

K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du skämtar. du är så jävla snygg i brunt!

2009-05-30 @ 18:13:50
Postat av: Anonym

yes, go for it! du är passar skitbra i blont också! det är fresh!

2009-06-04 @ 17:36:56
Postat av: Anonym

hej superfin blogg,jag tycker blont. blondies have more fun ;)

2009-06-07 @ 18:34:11
URL: http://hannaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback