Tisdag

Jag vet att det har varit väldigt dåligt med uppdatering här på bloggen. Har inte direkt haft något att skriva om. Har inte direkt orkat heller..
Robin åkte till Los Angeles igår morse! Jag ville jättegärna följa med men hade tyvärr inte några pengar.. De bor i ett jättefint hus, har pool med inbyggd bubbelpool och grejer! Hade varit riktigt kul att följa med faktiskt. Han kommer hem om ca 2 veckor och jag saknar honom redan, bara för att jag vet att han kommer vara borta så länge, haha!
Imorgon bär det av till Karlstad. Jag, mamma, pappa och Cecilia ska på Ellens och deras releasefest för deras nya musikvideo. Det ska bli riktigt kul, har aldrig sett Ellen sjunga med Kick förut.
Nej, nu har jag inget mer att skriva! Slänger upp en bild på mig och Robin från sommaren 07 :)



Älskar dig




K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback