April 19, 2010

Nu ligger jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar, riktigt underhållande faktiskt!
Som ni kanske ser så har jag gjort om bloggen lite, har setat hela dagen med detta, usch! Var hemma från praktiken idag för jag var tvungen att gå till tandläkaren. Jag slog av en bit från tanden igår på matchen, kunde knappt äta eller dricka, så ont gjorde det. Det ilar lite fortfarande när jag pratar men det går nog över snart. Fick bedövning i underläppen så den bara hängde, såg sjukt ut, haha!
Imorgon ska vi till Stockholm med klassen, vi ska på någon matmässa eller någonting. Får se hur kul det kommer bli. Nu ska jag kolla klart på tv:n, sen ska jag sussa!


 

Godnatt!

 

K.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fin headerbild och söt bild här med :D

2010-04-20 @ 15:59:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback