Skola

Sitter i skolan och har håltimme. Jag om Amanda sitter och nördar vid datorerna. Var nere på stan förut och kollade om jag kunde få praktik på Käthie och Ninas, de skulle kolla upp och höra av sig. Det skulle vara jättekul att vara där. om jag inte får där tror jag att jag skulle få vara på JC, det är ju kul det med.

Vi var ju på 20-årsfest på Harrys i helgen, det var kul. Trodde dock att det skulle vara roligare. Min mobil blev tyvärr stulen, så jävla irriterande. Vet inte hur det blir med försäkringden och det. Får hoppas att det går att ordna. Har ju spärrat både kortet och mobilen så idioten som har snott har ju ingen användning för den.
Robins mormor gick bort i helgen också, så det har varit lite jobbigt. Det kom så fort, man var liksom inte förberedd. Hon hade ramlat ihop på perongen, hon skulle till Vingåker och ta hand om Robins lillasyster. Usch vad hemskt det är!

Jag är riktigt sugen på att köpa ett par nya snowboardbyxor, har hittat ett par fina som är barnstorlek, men det borde kunna passa på mig om jag tar en lite större storlek. De skulle passa fint till min vita jacka. Har ju ett par ljusblåa nu, men det kan vara kul att variera lite :)


De kostar 899 :- det är ju ett bra pris för det märket. Det är ju för att det är barn men det funkar för mig!

K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt att du uppdaterar nu! :)

2010-02-10 @ 14:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback